eclipsed-harmony:

1.01

Ahhh here’s my new blog guys! :D It’s mostly going to be a story, but I’ll probably incorporate some asks in there as well.

-deep breaths-

Alright, I understand that not all you guys are like those anons. Most of you are really nice and understanding people and I appreciate that. But it’s just that ever since I stopped this blog, anons left and right have been getting on my ass about it and making me feel bad. I was just really sick of those anons and by the time I read that message I just just done. I probably shouldn’t have gotten so angry and generalized the entire fandom as demanding assholes,but those who are like that really do piss me the fuck off. So sorry again, but come on guys, just don’t be like that please. No one likes it.

Um. Wow. Okay. I’d just like to start by saying this is kinda why I hate the brony fandom nowadays because you guys are one of the most entitled groups of people I’ve ever seen. Do you think you deserve these artist’s work? You think that you get to call the shots on what they do with their blogs? Do you even realize how much work goes into drawing? Do you think we can just pull stuff out of our asses like it’s no big deal? You’re the one acting like a little kid here, throwing a fit because you can’t get what you want. We draw for you, even though people like you don’t deserve it. Guess what? Life gets in the way sometimes. It’s impossible for us to keep going like this forever. I don’t give a shit that you’re not talking inspirational to me. I do give a shit that you’re sitting on your ass being demanding as fuck while we give art to you for nothing in return, and saying we’re “throwing away our blogs like a little kid who got bored of their toy” when we get tired. I get to do what I want with my art, not what you want. I’m so sick of you people, go fuck yourselves.

Um. Wow. Okay. I’d just like to start by saying this is kinda why I hate the brony fandom nowadays because you guys are one of the most entitled groups of people I’ve ever seen. Do you think you deserve these artist’s work? You think that you get to call the shots on what they do with their blogs? Do you even realize how much work goes into drawing? Do you think we can just pull stuff out of our asses like it’s no big deal? You’re the one acting like a little kid here, throwing a fit because you can’t get what you want. We draw for you, even though people like you don’t deserve it. Guess what? Life gets in the way sometimes. It’s impossible for us to keep going like this forever. I don’t give a shit that you’re not talking inspirational to me. I do give a shit that you’re sitting on your ass being demanding as fuck while we give art to you for nothing in return, and saying we’re “throwing away our blogs like a little kid who got bored of their toy” when we get tired. I get to do what I want with my art, not what you want. I’m so sick of you people, go fuck yourselves.

My apologies.

I think I’m going to put this blog on a hiatus. I don’t know how long it will be, but it most likely won’t be permanent. The reason I’m doing this is because… well, there are a lot of reasons. The biggest one is that I just don’t really like the story and the concept of this blog anymore. I don’t update very often, and it’s because I don’t like to. I just… I don’t really like this blog anymore. I’m not completely stopping, though— there might be some little updates from time to time. But I just want to do something else, I’m tired of this.

I think I’m gonna make a new blog. (It will still be ponies because those are the only things I’m not completely shit at drawing I guess.) It’ll be a little different, I want to try new things with my art. I felt like this blog didn’t really allow me to do that.

I really hope you all understand.

fuckin a

arakay:

neither of my tablets are working with my god damn computer so it may be a while before i can draw again

image

(( i’m sorry ))

twilightunbound:

Flutterstalker: Oh my. That pony looks very different from any other pony I’ve seen before. She almost looks like an animal! Hmmm, I wonder if taking care of a seemingly animalistic pony is the same as taking care of an animal…
Werelight Shine: (Why do I feel like I’m being stalked…?)


ohoho

twilightunbound:

Flutterstalker: Oh my. That pony looks very different from any other pony I’ve seen before. She almost looks like an animal! Hmmm, I wonder if taking care of a seemingly animalistic pony is the same as taking care of an animal…

Werelight Shine: (Why do I feel like I’m being stalked…?)

ohoho

And, um, before you ask, yes, I am in a gender bent dimension. It’s best not to question it - if you did, um, what I do, this sort of stuff would happen to you sometimes too… I hope you understand.

askmagedash:

“Feel like someones watching me..”

askmagedash:

“Feel like someones watching me..”

(( Here’s Twilight explaining what Dusk was with a projector I guess I don’t know. Sorry for the grammar errors and hard to read text and just overall shittiness, I was rushed and I kinda really wanted to get this out of the way. >_>;;
Anywho, now to finally answer some questions yeah- ))